måndag 11 april 2011

Northtwigs lista

Har fått en lista av min kompis Maria som hon tycker att jag ska beta av här de följande 26 dagarna. Jag tror att jag ska göra ett försök men det känns som att det kan bli svårt.

Följande ska avhandlas:

Dag 1 – Då gjorde jag bort mig.
Dag 2 – Jag mötte en kändis.•
Dag 3 – Felskickat sms/mms. Fått och/eller skickat.
Dag 4 – Det hände i kassakön.
Dag 5 – Det ringde en försäljare.
Dag 6 – Det knasade till sig på jobbet.
Dag 7 – Så var jag som barn.
Dag 8 – Då blev jag utsatt för ett spratt.
Dag 9 – Då utsatte jag någon för ett spratt.
Dag 10 – Tv-program jag hatar men måste titta på ändå
Dag 11 – Jag fick inte men gjorde ändå.
Dag 12 – Mina tvångstankar/beteenden
Dag 13 – Den galnaste/tokigaste/roligaste person jag känner.
Dag 14 – Om du var en superhjälte, vad skulle du heta och vilka
egenskaper skulle du ha?
Dag 15 – Då blev det tokigt i trafiken.
Dag 16 – Mitt förhållande till tekniska prylar.
Dag 17 – Då hade jag en riktigt dålig dag.
Dag 18 – Då gjorde jag något tokigt/roligt/galet på fyllan.
Dag 19 – Vilken karaktär/skådespelare påminner om dig?
Dag 20 – Vem var din barndomshjälte?
Dag 21 – Det var en efterhängsam jävel.
Dag 22 – Då blev det fel med språket.
Dag 23 - Då hämnades jag.
Dag 24 – Det här är min passion.
Dag 25 – Jag mötte Lassie
Dag 26 - Om du gjorde en egen lista, vilka punkter skulle du ha med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar