onsdag 13 april 2011

Dag 3 – Felskickat sms/mms. Fått och/eller skickat.

Skickat: En kväll satt jag hemma och messade med en kille jag strulade lite med på den tiden. Eller det var iallafall vad jag trodde att jag gjorde...Det visade sig att jag skickade till en av mina vänners kompisar. Jag hade varit chafför åt honom en gång och därför hade jag hans nummer i telefonen. Personerna i fråga låg under varandra i telefonboken. Jag kan säga så mycket som att innehållet i messet INTE var menat att läsas av någon annan än killen som var föremålet för mitt intresse. Han som fick det tyckte uppenbarligen att det var väldigt trevligt/roligt för han svarade, vilket resulterade i ganska många felskickade sms från min sida. Jag tyckte inte att det var lika kul när jag upptäckte misstaget. Jag kan ju säga att jag är mycket noga med att kolla vem som är mottagare innan jag skickar iväg ett sms nuförtiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar