måndag 2 maj 2011

Dag 10 – Tv-program jag hatar men måste titta på ändå

Just nu har jag inte många program jag tittar på eftersom jag jobbar nätter....men jag har haft en massa skit som jag inte KAN låta bli att titta på även fast jag inte vill.

Som t.e.x: "Våra bästa år" som går på dagtid på tv3 och säkert har gått lika länge (om inte längre) än Dallas. Man kan kolla i 2 månader utan att det egentligen har hänt nåt, skitbra om man missar det i 3 veckor för man fattar ändå. Eller Top Model... Jag sitter där och muttrar att det är värdelöst och att tjejerna i sistnämda är en hop bimbos. Men likt förbannat så sitter jag där och tittar. Jag skyller på att sådana program är min intellektuella frizon....så det så. Då är det legalt. Även om det är värdelöst.

4 kommentarer:

  1. Vad glad du ska bli av att få höra att de flesta program finns att finna på nätet :)

    Kolla in den här länken: http://www.sidereel.com/

    SvaraRadera
  2. Varför är det så krångligt att kommentera? Jag måste in på google för att det ska funka. Kan man inte kommentera utan blogg? Har du några inställningar du kan ändra tror du?

    SvaraRadera
  3. Hej Salle med matte :-)

    Tror att det kanske funkar smidigare nu...testa ;-)

    SvaraRadera
  4. Jaaaaaaaaaaaaaaa, nu funkar det bättre :)

    SvaraRadera