onsdag 16 maj 2012

Listor

Jag har en svägerska (eller åtminstone blivande, vet inte om hon är det innan dom är gifta?...på riktigt alltså)...hur som helst, hon skriver alltid "to do listor" och bockar av när hon har gjort det som ska göras. Hon hävdar att hon blir mer effektiv av det. Det är inte nåt jag har brukat använda mig av, jag har andra saker som är mitt "varumärke" tex:

*sätta in allt i pärmar
* skriva in i almanackan, bara för att
* och nu har jag börjat med att föra kassabok i excel.

Såna saker gör jag :P

MEN igår låg jag och kunde inte sova och jag tänkte att det kanske är något jag också borde prova. Så det gjorde jag i morse när jag vaknade och jag får nog hålla med om att det kanske kan vara en bra grej. Så tack Kicki! Tror jag fortsätter med det :)

Ibland i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar